Volna domena faq.cz

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Únor 2 12:51:57 CET 2000

OK, stop this :-)

V patek uvidime, zda je tato domena volna a pripadne ji pouzijeme.

Je to ale klidne mozne oddelit od vlastni tvorby FAQ serveru, jako celku.
Pak to klidne muze bezet jako cokoli.

Ja do zacatku nabizim:
	1. Poplatek za domenu (bude li treba)
	2. Nejakou pecku, na ktere to pobezi (ta bude cca do mesice)

Co hledam:
	1. lidi (aspon jednoho), kdo by do toho sel se mnou, pod heslem: vic
hlav vic vi :-)
	2. webhost server a nebo pripojeni k netu
	3. DNS (minimalne sekundar v pripade standalone serveru)

Co si od toho slibuju:
	1. Spoustu prace zdarma
	2. Vznik obecneho rozhrani pro FAQ s auditovanym vstupem bez
rozliseni, na co to jsou faq.

Honza