Omezeni pristupu do Inetu

Janda Petr JandaP na sudecin.cz
Středa Únor 2 13:57:20 CET 2000

Dobry den,

potreboval bych omezit pristup do Inetu nekterym lidem na nasem uradu. Kazdy
PC ma svou pevnou IP adresu a spojeni se svetem nam zprostredkovava linuxova
masina. Na ni bezi i proxy server (squid), na kterem by to snad melo jit.
Bohuzel ja jsem videl linux poprve pred par tydny, takze se absolutne
nechytam s nejakou konfiguraci, zatim se slozite prokousavam zakladnima
vecma.
Potrebuji nastavit, ze napr. pocitace s temito IP mohou pouze na urcene
adresy, nikam jinam je to nepusti.
Muzete me prosim nekdo nasmerovat, kde zjistit potrebnou informaci nebo
dokonce poradit, jak to udelat a nastavit? Diky moc.

Petr Janda