Gamesy na ZX spectrum..

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 2 12:52:19 CET 2000

Kodet Jaroslav <kodet na nex.tel.cz> wrote:
 : Predpokladam ze myslite emulator ZX pod linuxem, a ne naopak,
 : jak jste to napsal :-)))

presne tak som to myslel ako som to napisal :-)

 : Nejak si nedovedu predstavit linux bezici na procesoru Z80 ...

existuje lunix(?), co je nieco podobne pre c64 - ma to consoly, tcp stack,
nieco ako shell... samozrejme od unixu to ma velmi daleko

ale to co som mal na mysli bol prispevok do Crap Games competition, a bolo
to demo linuxu pre ZX Spectrum
(samozrejme myslene ako zart - bol tam aj emulator Win95 pre Spectrum, ten
bol celkom verny - BSOD po nabootovani :-))

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |