Volna domena faq.cz

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Únor 2 15:17:08 CET 2000

OK, vazeni. Utneme to s tim, ze osud domeny se ukaze v patek :-)

At zbytecne neflamujeme (hezky, takhle bez cestiny :-), posilejte to nadale
na osobni maily.

Diky

Momentalne jsme v tymu tri, pokud se bude chtit podilet jeste nekdo,
kontaktujte kohokoliv z nas.
Doufam, panove, ze se na me nebudete zlobit, kdyz vas takhle prasknu :-)

Dan Fiser mailto:daniel.fiser na osf.cz
Jarda Kodet mailto:kodet na nex.tel.cz
a ja mailto:jan.korinek na compaq.com

Masinu a pripojeni da Karel Zak mailto:zakkr na zf.jcu.cz (samozrejme za
podminek, ktere uvedl)

A domenu zaplatim ja

Fucte

Koren