Syslog

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 2 15:58:56 CET 2000

Zdenek SUTR Kaminski <xkaminsk na radegast.ascs.muni.cz> wrote:
 : Dobry den,

 :  uz tak dva dny mi neco (syslog?) vypisuje na konzoli po prihlaseni,
 : odhlaseni ci po prikazu su nasledujci:

 : PAM_pwdb[508]: (login) session opened for user root by LOGIN(uid=0)
 : napriklad...

 : Posledni dva dny jsem si hral pouze s instalaci vmware a applixware.
 : /etc/syslog.conf je nezmeny, proste defaultni obsah.

 : Vubec nevim, kam se podivat.

nerestartoval sa nahodou syslogd? mne toto robil amd, ked som na chvilu
vypol syslogd (zacal pisat na consolu namiesto do logu), ked som syslogd
spustil znova, nadalej pisal na consolu

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |