Redhat na ALI Chipset

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Únor 2 17:30:27 CET 2000

On Wed, 2 Feb 2000, Martin Reiser wrote:

> Zkusim jen jeden druh.
> Sběrnici mám na 66 Mhz (66*4=266).

Dlouho jsem vahal jestli to sem vubec psat kdyz vsichni tvrdite, ze s ALI
neni ZADNY problem.

Moje zkusenost je tato: board je nejaky JetWay s chipsetem ALI 1533, CPU
AMD K-6 II 400 MHz, zvednute na 100*5=500 MHz. Pokud jsem linux provozoval
na 32 MB RAM nemel jsem zadny problem. Potom jsem pridal dalsich 32 MB
(stejny DIMM) a problem byl nasvete. Kernel (2.2.14) stihne odhlasit ze
nenasel generic IDE vypne DMA, nekdy stihne prijit ke slovu init, nejaka
ta user binarka. (Tohle by mi mohl nekdo vysvetlit, za ty pameti rucim,
jsou v poradku) Ale VZDYCKY mi to casem spadlo, zadny kernel panic.

Zkousel jsem shodit sbernice (50*2), ale vysledek tentyz. Pak jsem
prelozil jadro 2.3.36 s podporou ALI 1x33 a jeste jsem nenarazil na zadny
problem.

S pozdravem