SecureCRT, X-Win23

Středa Únor 2 17:53:09 CET 2000

Martin Frys (martin na newton.cz) wrote:
: Zdarec,
: chtel bych se pripojovat pres X-Win32 k X serveru a jeste skrz ssh
: zaskrtl jsem tedy Forward X11 packets v properties profilu v SecureCRT
: v /etc/ssh/sshd_config jsem odkomentoval X11Forwarding yes

To je to co je potreba. Plus je potreba mit nainstalovane Xkove knihovny
a programek xauth. Pokud na tom pocitaci bezne poustite Xka, vsechno
tohle tam je.

: v /etc/ssh/ssh_config jsem odkomentoval  ForwardX11 yes

To neni treba. To pouze urcuje co se stane kdyz se pusi ssh z toho serveru
nekam dal. Jinymi slovy nejde o konfiguraci ssh serveru (sshd) ale ssh
klienta (ssh), presne jak napovida nazev souboru.

: lec pri pokusu o pripojeni to hlasi: Server does not support X11
: forwarding a prihlasi me ale dal nic

A jeste hloupy dotaz nakonec: co restart sshd?

Leos Bitto