Fonty v X

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Středa Únor 2 19:39:46 CET 2000

Dobrý večer (?),

> Konecne se mi podarilo rozchodit graficke prostredi RH6.1 }kvuli karte ATI
> Rage 128, ale kdyz zadam startx, tak se mi spusti to co ma, ale misto
> pismenek jsou takove divne carky (neco jako carkovy kod). Pritom v
> konfiguracnim souboru mam cesty k fontum nastaveny spravne.
> Pomozte prosim ..... jsem zacatecnik a nevim si rady !

hmm, tak si nejsem jistý jestli to je stejný problém jako s novou verzí
XFree 3.3.6: RH 6.1 už obsahuje drivery přímo pro Rage 128? Jestli ano,
tak X server pro Rage 128 nezvládá akceleraci, proto je potřeba někde v
konfiguráku (zřejmě /etc/X11/XF86Config) doplnit nastavení

	Option "noaccel"

do sekce Screen (pravděpodobně pro SVGA) a subsekce Display pro Vaši
barevnou hloubku. Jestli to jde v RH udělat ještě nějak jinak, nevím. Mě
to s tímhle nastavením funguje sice pomaleji, ale bezpečně. Kdyby Vám to
nešlo, napište mi.

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \