OT was: Inzerat BSA

St. linuxst na krnov.cesnet.cz
Středa Únor 2 20:49:53 CET 2000

On Tue, 1 Feb 2000, Petr Klimovic wrote:

>  S> Kazdy ma pravo vyzadovat za svuj vytvor urcitou odmenu a
>  S> ti, kteri ten SW chteji pouzivat, maji povinnost mu tuto odmenu
>  S> poskytnout.
>
> Proc? To co jste uvedl je tvrzeni. Muzete jej nejak dolozit?

Co na tom neni jasne? Pokud vytvorim nejaky program a reknu, ze za nej
chci 3.60 Kc a Vy mate o tento program zajem, zustava Vam pouze nekolk
moznosti:

1. Zaplatite a tim ziskate me svoleni dany program provozovat
2. Nezaplatite a take jej nebudete pouzivat - je to Vase volba
3. Nezaplatite ale budete jej pouzivat - pak jste jej nelegalne pouzil a
ja s tim nesouhlasim - okradl jste mne...

Ja opravdu nevim, co na tom neni jasne...???

St.