LiLo - instalace a konfigurace + man

kodytek na brn.inecnet.cz kodytek na brn.inecnet.cz
Středa Únor 2 20:07:36 CET 2000

Dobry den

mam tri problemy:

1), Potrebuji nainstalovat LiLO, ale bez instalace Linuxu (Rozumej Linux
nebude vubec nainstalovany). LiLo potrebuji jako komfortni zavadec nekolika
OS od Mrkvosoftu. Lze jej nainstalovat (nejlepe i bez nutnosti existence
oddilu Ext2, ale to neni nezbytne nutne). Jak lze takto nainstalovane LiLo
konfigurovat?

Pripadne nasel by se nekdo, kdo by byl ochoten LiLo prelozit pro Dos,
Windows??(Fat 16 Fat 32)

2), Kdyz jsem mel nainstalovany Linux Red Hat 6,1CZ, a zadal jsem prikaz
"Lilo" (s jakymkoliv platnym parametrem ci jen ciste Lilo) objevila se mi
hlaska: "Neni souborem ani adresarem", pokud jsem zadal prikaz s neplatnym
prikazem, tak se objevila hlaska jak prikaz pouzit. Nemohl jsem tak
konfigurovat LiLo z textove konzole - pouze z KDE. Kde je chyba???

3), Po zadani prikaziu MAN jsem jej nemohl zadnym zpusobem ukoncit. Jedinou
moznosti pro mne bylo prepnout se do jine konzole a kdyz uz jsem je mel
vsechny obsazene (az na jednu), tak standartnim zpusobem restartovat Linux.
JAK SE UKONCUJE MAN???

Ja vim, ze se ted asi vsichni smejete, ale jsem samouk a na takoveto
trivialni otazky jsem nikde odpoved nenasel.

Pokud se rozhodnete odpovedet na moje dotazy, tak prosim zaslete odpoved i
na moji adresu p.kodytek na volny.cz . (Snad ten napor odpovedi nezahlti moji
schranku :-))

Dekuji