vhodny browser okrem netscape

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 2 20:33:04 CET 2000

Miroslav Zidek <m.zidek na iol.cz> wrote:
 : Dne 31.01.00, Martin Proks napsal:

 :> > > Myslite tim zadarmo, ci za $$?
 :> > Myslim zadarmo.
 :>
 :> A co zkusit StarOffice. Hledam asi ze stejnych duvodu jako vi a
 :> zkousim prave StarOffice. Je to mrcha nenazrana a dost lina (32MB
 :> RAM), ale zatim stabilni.
 : Stabilni ano, ale odezva straaaasne dlouha (mam taky 32MB a P166MMX) -
 : nehlede k tomu, ze strankym ktere dobre behaji na Netscapu i IE se tu
 : zobrazujou nejak divne (hlavne je citlivy na tabulky)

 : Ja jsem nekde vyhledal Mosaic, ale ten se mi nepovedlo spustit - on
 : potrebuje nejakou Motif 2.0 runtime library, kterou nemam (a zatim se
 : mi ji nepovedlo najit). Nevi nekdo kde? (ve vyhledavaci to vyhodi

motif je komenrcna kniznica. skus najst verziu mosaicu staticky zlinkovanu
(inac cital som ze niekto zacal pokracovat vo vyvoji - a dorobil tam veci
ako tabulky - mozno sa to linkuje s lesstifom)

 : spoustu odkazu, ale nemam prakticky moznost je prohlidnout - tolik
 : casu na webu nemam)

 : BTW: Pouziva nekdo Mosaic?

pamatam si na tie casy[1] ked bol na vyber mosaic (na win3.1 alebo vaxe), lynx (na
vaxe) alebo Cello (na win3.1). Netscape bolo este velmi daleko, ked sa
objavila prva verzia bola to bomba: zobrazovalo stranky uz pocas nacitavania,
co pri vtedajsej rychlosti liniek (myslim ze to bolo 16kb/s do sveta PRE CELE
SLOVENSKO) bola obrovska vyhoda
mosaic bol inac celkom dobry...
ale na dnesne casy je nepouzitelny.

[1] niekedy okolo 1993