Exchange NNTP?

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Středa Únor 2 09:55:51 CET 2000

Vladimir Busek wrote:

> ;-) prave ze je. Ctu newsy z nekolika serveru, ale news.emwac.cz je
> nejnespolehlivejsi -- cca 1 krat za den nejede... (Cannot connect to
> server news.emwac.cz).

Nemohl byste mi prosim nnekdo napsat, nejake news servery, ktere
pouzivate a jsou podle Vas spolehlive ? Archivuje moc malo zprav.
Rad bych proto pouzival nejaky, verejne pristupny, ktery prebira
vetsinu skupin (ne jen cz.*)

V soucasne dobe pouzivam tyto:

news.iol.cz	- primarni server meho poskytovatele, ale ma zpravy
		  jenom za dva tri dny dozadu
csnews.vslib.cz	- perfektni, ale jenom na skupiny cz.* a sk.*
news.muni.cz	- dtto, jen pro interni skupiny z muni
news.felk.cvut.cz - pomalejsi a obcas nedostupny

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .