Linux Domain & Other STOP! Re: Inzerat BSA (trochu OT)

Frantisek Bocek xbocekf na cslab.felk.cvut.cz
Středa Únor 2 20:27:18 CET 2000

vp <vpetr na bigfoot.com> píše v diskusním
příspěvku:044b01bf6c2e$8629b940$0c0a0a0a na pex0...
> Existuje standard de facto a de jure (yure??):)) Co se v konferenci o
Linuxu
> vsechno neresi za (ne)smysly..
>
> Zeptam se jinak, umi uz Linux neco jako domeny ve Windows NT4? Kdybych
ctel
> po nem Active Directory, asi bych chtel moc... (proste nahradit NT server
> Linuxem, nejak jsem to nesledoval posledni leta :)
To co potrebujete, by mela umet Samba. Viz http://www.samba.org.
Vse, co ma NTServer, to jiste neumi, ale radic domeny tam je.

Frantisek Bocek