kppp, sendmail - newbie problems

Stefan Dobrovolny xpista na mail.viapvt.sk
Středa Únor 2 21:55:34 CET 2000

Dobry ...

	Zacinam s Linuxom, som v stadiu citania dokumentacie. Snazim sa na
riesenia prist viacmenej podla doc., ale su dva problemy, ktore mi dost
zneprijemnuju zivot. Bezim na Redhat 6.1 (Cartman).

	1. Ked si pod X spustim kppp, nemozem si otvorit ziadne okno. Klasicke
xhost + localhost nezabera, vsetko konci spravou:
	Xlib: connection to ":0.0" refused by server
	Xlib: Client is not authorized to connect to Server
	Error: Can't open display: :0

	2. Pri boote sa mi spusta sendmail daemon (potrebujem ho, ked nie som
konktnuty na inet a/alebo maily posielam cez pop3 ?). Par dni isiel v
pohode, no zrazu pri bootovani zmrzne a po nejakom timeoute boot
pokracuje. Co s tym mozem spravit (okrem vyhodenia sendmailu z
bootovania)?

	Dik za kazdu radu.

	S pozdravom PISTA