Antiviry

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Únor 3 09:45:49 CET 2000

> :-)
>
> Word = textovy editor
> => vystup z Wordu = textovy soubor
>
> Jakym jinym zpusobem mam oznacovat soubor,
> ve kterem je ulozena textova informace?

A tak dobre, i kdyz IMHO textovy soubor = ASCII soubor, ale to nechme ted
byt.
Je to par dni co jsem se brouzdal na jednom z cdromu z distribuce SuSE a v
sekci /pay kde maji komercni a ne-GNU software byl balicek s antivirovym
programem (AVP for linux, ale nevim to uplne presne). Zkusmo jsem jej
instaloval, dle dokumentace k nemu by mel umet osetrit i prichozi postu,
ale....
Ale potrebuje tahat potrebne update virovych databazi pomoci mailu. Je to
tam podrobne posano jak a odkud. Nedokazu si ale vzpomenout, zda zadarmo, ci
za uplatu. Bez techto souboru bohuzel ten antivirak nedela nic.
Zkuste se podivat na http://www.suse.de nebo treba http://www.intac.cz

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz