GNU licence

buchal na freesoft.cz buchal na freesoft.cz
Čtvrtek Únor 3 10:03:49 CET 2000

    JK: Snazil jsem se vam vysvetlit, ze existuji typy programu, kde GPL
    JK: licence omezuje jejich vyuziti a dalsi vyvoj (ona je omezuje
    JK: vzdy, ale ne vzdy to tak vadi), ze existuji aplikace, ktere je
    JK: pri pouziti OSS licence z financniho hlediska velmi tezke
    JK: vyvijet. Ze proste GPL neni v zadnem pripade ta jedina a spravna
    JK: cesta, jak se ji tady snazite prezentovat.  (Pokud budete chtit
    JK: opet vedet z ceho tak vyvozuji, tak vam mohu zaslat vytah vasich
    JK: tvrzeni. Drive nez pristi tyden to vsak nestihnu.)

Opravdu by me to velice zajimalo. Nikdy jsem nerekl a ani bych to
netvrdil, ze GPL je ta jedina a nejspravnejsi cesta. maximalne bych
rekl, ze z toho co jsem poznal a jak ja sam jsem GPL pochopil, povazuji
tuto licenci, i kdyz i to je zuzeni, protoze by bylo lepe rici GNU
projekt, za to nejlepsi co jsem ve svete software potkal. Treba take
proto, ze nejde pouze o jakysi vyvojarsky model, ale o vaznou snahu
napomoci narovnat pokrivene mezilidske vztahy.

    JK: Nepodarilo se mi to a dalsi pokusy uz vzdavam. Mohly by bez
    JK: vetsiho efektu pokracovat do nekonecna.  Diky za vymenu nazoru.

To by urcite nepokracovali. :-) Ale vnimam vas postoj spise jako
reprezentativni, nikoliv osobni.

--

Jan Buchal