Omluva

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Únor 3 12:20:19 CET 2000

On Thu, 3 Feb 2000, Milan Sorm wrote:

> Mel jsem proti Linuxu ctyri veci:
>
> 1. zniceni rpm databaze pri upgradu
> 2. redhat mi nejde nainstalovat
> 3. chybejici ovladace pro muj hardware
> 4. cestina
>
> bod 1 mi uz poradili (staci pry dat rpm --rebuilddb), bod 3 uz resi 2.3
> jadra.
>
> no, pokud redhat 6.2 uz pujde nainstalovat (tj. nekdo z nej uz vyhodi ten
> python) a nekdo vyresi tu cestinu, tak uz se zase vratim k linuxu :)

Nechapu, co je spatneho na Pythonu. Jediny problem, ktery je v tomto
ohledu problematicky, je zrejme ovladac (X server) pro Vasi grafickou
kartu. To je ovsem problem HW nekompatibilit a nedostupnosti HW
specifikaci samotnych graf. karet. Poridte si jinou (od slusneho vyrobce)
nebo instalujte v textovem rezimu.

Je pravda, ze instalacni program v 6.1 ztratil nektere sve pekne rysy,
ktere mel drive. Na druhou stranu, udrzovat kod v jazyce C je mnohem
obtiznejsi, nez v nejakem iterpretu (coz je pro instalator lepsi
platforma). Volba Pythonu mela zrejme za duvod zjednoduseni vyvoje (tj.
synchronizace graficke a textove instalace) a jako takova se koncoveho
uzivatele netyka. Pokud mate vyhrady, muzete instalator prepsat do neceho
lepsiho nebo chyby opravit nebo pockat na novou verzi :-)

Ad. 4) opet -- muzete se pripojit :-), bohuzel si to budeme muset vyresit
z vetsi casti sami (tak se Linux take vyviji).

--
                        Milan Kerslager