Sendmail mrzne pri bootu - was Re: kppp, sendmail - newbie problems

peta na gymnacel.cz peta na gymnacel.cz
Čtvrtek Únor 3 12:27:55 CET 2000

> ..Co treba DNS ?? U sendmailu je to casta chyba ...
> Adam Vlcek

Dobry den
Mohl bych pozadat o upresneni? Mame RH 6.1, pripojeny
bezdratem, linux pouziva DNS providera (a krome toho tam bezi
named jako cache DNS) a uz se mi take stalo, to co je popsane v 2.
Pritom ping na dns providera projde.
Po nekolika restartech se situace napravi a pak uz to funguje
perfektne. Co s tim?

Dekuji
Petr Canda