RH 6.1 nevytvari CORE

Marek Sezemsky sezi na sps-jia.cz
Čtvrtek Únor 3 16:19:48 CET 2000

On Thu, 3 Feb 2000, Michal Krause wrote:

> Napadlo me, jestli neni moze, ze program bezi v adresari,
> kam nema pravo zapisu? Pak se myslim core nevytvori...

  A co treba 'ulimit -c' - nastavi max. velikost core
souboru. Pokud je na nule, nemusi vytvaret zadny soubor.

Ale spis je to asi vyse zminena moznost chybne nastavenych
prav u adresare.

Marek 'Sezi' Sezemsky'               sezi na sps-jia.cz
                        http://www.sps-jia.cz/~sezi/
[8E2C 0603 49E1 7EF3 8B45  E700 9C7A 2717 A645 A033]