Kolaps systemu

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Únor 3 15:50:53 CET 2000

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> wrote:
 : On Thu, 3 Feb 2000, Daniel Ciprus wrote:

 :> ale prihlasit sa na neho z konzoly alebo zo siete nie je mozne. Nestretol
 :> sa niekto s takymto problemom ?
 :>
 :> RedHat 6.0 s mensimi updatami, ppp-2.3.11, kernel 2.2.14
 :>
 :> Normalne uvazujem ze downgradnem kernel. Pri 2.2.13 sa mi to nestavalo.

 : ted jsem na stroji zkusil kernel 2.2.14 a masina mi tuhla pri prenaseni
 : vetsiho mnozstvi dat na IDE disku - psalo to hlasky SCSI error prestoze
 : to uchciplo az pri pouziti toho IDE. Totalne odesel diskovy pristup.
 : S kernelem 2.2.12(-20) bezi v pohode.

mne dvakrat po sebe odisiel diskovy pristup pri pokuse kopirovat vacsie
mnozstva dat z cdcka (IDE) na hdd (tiez IDE). Stalo sa to tesne po
upgradnuti na 2.2.14, vinu som ale zvalil na cd mechaniku lebo vykazuje
priznaky odchadzania (asi polovicu cdciek neprecita apod)
Nepisalo to inac ziadne hlasky (scsi nemam v kerneli)
kedze toto je pocitac co musi bezat, dalsie pokusy som radsej neskusal

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |