Sendmail mrzne pri bootu - was Re: kppp, sendmail - new

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Únor 3 19:14:20 CET 2000

   Prodleva byva zpusobena tim, ze sendmail se snazi resolvovat adresu
lokalniho stroje a nevede se mu to. Chce to mit v /etc/hosts radek tvaru

192.168.0.1       mujstroj.domena.cz mujstroj alias1 alias2

a vubec mit spravne nastavene jmeno pocitace (v RH HOSTNAME= v souboru
/etc/sysconfig/network).

                                                 S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229