ttmkfdir a iso-8859-2

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Čtvrtek Únor 3 18:35:19 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Udelejte xlsfonts -fn '*jmeno nejakeho tt fontu*-iso8859-2'.
> Jestli to neco smysluplneho vypise, pak je blbe K F. M.
> Jinak zkontrolujte fonts.dir, jestli obsahuje polozky koncici
> -iso8859-2. Pokud nikoli, pak je chyba v ttfmkfdir (nebo zpusobu jeho
> pouziti), pripadne jsou to fonty, ve kterych prislusne znaky chybi
> (mozna to ttfmkfdir kontroluje), pokud tam jsou, pak to zvore xfs.

Mam otazku:

Kdyz jsem udelal ttmkfdir > fonts.dir, tak mam ke kazdemu ttf fontu
spoustu ruznych aliasu a (pro mne) spoustu nesmyslnych kodovani.

Je rozumne takovy soubor "rucne" zmensit a nechat tam jenom iso8859-2?

Prinasi to nejakou usporu pameti, nebo si zadelavam na problemy ?

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .