Tlac slovenskych znakov a kodovanie slovenciny

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Únor 3 21:56:35 CET 2000

Zdravim,
mam dokument v kodovani pc-latin2 (pc852 - ibmpc - dos kovanie) a snazim
sa ho vytlacit na HP laserJet 6L a za boha ta diakritika nejde spravne.
Tento dokument vyuziva z kodovania pc852 znaky na kreslenie ciar...
Uz som skusal vsetko mozno a dosiel som k tymto zaverom:
- enscript, a2ps, mpage - kazdy znich vygeneroval iny vystup, ale ziaden
nebol ten pravy...
- recode, cstocs pri zadani rovnakych vstupnych aj vystupnych kodovaniach
boli vysledky rozdielne...

na tlacovy vystup pouzivam ISO8859-2 Type1 fonty a tlacim cez ghostscript
s tym, ze to najskor prezeniem cez filter od Petra Machacka. Z netscapu aj
inych aplikacii mi to tlaci diakritiku v pohode.
Predpokladam, ze problem bude niekde v tom kodavani diakritiky pc852,
takze som uvazoval nad tym, ze to najskor prevediem na ISO8859-2 a az
potom sa to budem pokusat nejako vytlacit...
Pozna niekdo nejaku normalnu metodu ako taketo dokumenty spravne tlacit ?

PSIkappa
psi na bicba.sk

PS: AK sa pouziva enscript a csprint od Petra Machnaca, tak to hadze blby
vystup, treba si ulozit zvlast vystup a zvlast konverziu a tom uz len cat
vystup konverziu | lpr. Neviem preco ale neda sa spravit enscript vstup |
csprint | lpr, takymto sposobom to posle na lpr len definicie ale nie
povodny obsah.