Netscape

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Čtvrtek Únor 3 16:00:54 CET 2000

Jozef C. Chocholacek wrote:

>   No, pre Netscape4 je treba prehladat archiv konferencie, mozno to
> zaberie aj na NN3. Ja osobne som to riesil postupnostou:
>
>   cp netscape netscape.orig
>   sed s/8859-1/8859-2/g netscape > netscape.new
>   mv netscape.new netscape
>
>   Ja viem, nie je to uplne koser, ale funguje to :)

nakoniec som to urobil podľa tohoto návodu a zdá sa, že sa tým vylepšilo
pár ďalších vecí ako diakritika vo formulároch a pod. Naopak, jedna vec
prestala fungovať, a to nastavenie kódovania Latin­1 (prekvapivo :-)).
Nevadí to, lebo sa to dá suplovať použitím 'user-defined' kódovania.
Takže vďaka za pomoc.

Tento mail píšem na skúšku s diakritikou. Ak by bolo niečo blbo, dajte
mi niekto vedieť, pls.

Beďo.