Tutorialy + navody pre programovanie

Stefan Dobrovolny xpista na mail.viapvt.sk
Pátek Únor 4 00:52:01 CET 2000

Zdravim ...

	Pravdepodobne ste uz videli tutorial k Jave, na strankach java.sun.com
. Chcel by som sa opytat, existuje nieco podobne aj pre C/C++ pre linux
(Unix). Tie dokumenty na ktore som narazil v /usr/doc su sice obsiahle,
ale nie su to tutorialy (vysvetlene + skompilovatelny kus kodu ako
priklad, pekne step by step).

	Predpokladam, ze literatura bude asi viac rozdistibuovana ako v pripade
javy, ale budem vdacny za kazdy hint. Konkretne by ma zaujimaly temy:
TCP/IP networking, Threads a/alebo multitasking, RPC (remote procedure
call?).

	Vdaka (neviem ci nie som trochu off-topic, ak ano sorry)

					PISTA