pretaktovani CPU a Linux - prekvapeni

Rostislav Pacejka pacejka na usa.net
Pátek Únor 4 09:40:55 CET 2000

Zdravim.

Po pretaktovani AMD-K6 3D/233 na 300 jsem zjistil, že teplota CPU, kterou
ukazuje
setup, stoupla z cca 37 stupnu C na cca 47.
Program na mereni teploty CPU ve Windows98 nameril po par minutach teplotu cca
54 st.C.
Pak jsem mel asi hodinu spustenu nenarocnou aplikaci pod KDE /RH6.1/ a po
ukonceni
RH jsem se podival do setupu. Tam mne ovsem cekalo prekvapeni. Setup hlasil
teplotu
25 st.C, ktera postupne narustala zase nad 40. Zkousel jsem to vicekrat a vzdy
po RH
teplota klesla na 25 st.C.

Mohl by mi nekdo podat vysvetleni? Zatezuje snad RH CPU mene nez setup /u W98
bych se
nedivil/. Tech 25 se mi ale zda strasne malo je to skoro jako byla teplota v
mistnosti.
V Linuxu jsem zacatecnik, proto se omlouvam, je-li muj dotaz stupidni.

Diky za odpoved

R.Pacejka

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1