pretaktovani CPU a Linux - prekvapeni

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Únor 4 10:41:16 CET 2000

Rostislav Pacejka wrote:

> [...]
> Pak jsem mel asi hodinu spustenu nenarocnou aplikaci pod KDE /RH6.1/ a po
> ukonceni
> RH jsem se podival do setupu. Tam mne ovsem cekalo prekvapeni. Setup hlasil
> teplotu
> 25 st.C, ktera postupne narustala zase nad 40. Zkousel jsem to vicekrat a vzdy
> po RH
> teplota klesla na 25 st.C.
>
> Mohl by mi nekdo podat vysvetleni? Zatezuje snad RH CPU mene nez setup /u W98
> bych se
> nedivil/. Tech 25 se mi ale zda strasne malo je to skoro jako byla teplota v

Kdyz nic s tim procesorem nedelate :)  zkuste si pustit make -j 8 na
kernel
a nechat to par minut bezet...

> V Linuxu jsem zacatecnik, proto se omlouvam, je-li muj dotaz stupidni.

Sezente si pro windows program WatterFall nebo cpu-idle (a je i spousta
dalsi,
ale ne vsechny jsou free)

--
         binary drivers cause sclerosis of the kernel (mark hahn)
  Zdenek Kabelac  http://i.am/kabi/ kabi na i.am {debian.org; fi.muni.cz}