informix

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Únor 4 11:05:36 CET 2000

On Fri, 4 Feb 2000, Milos Prudek wrote:

> Aaaa, tak to jsem nevedel ze PHP to umi. Nicmene opravdu bych radsi
> nejaky bezny programovaci jazyk.

PHP bez prislusne knihovny s podporou pro Informix NEUMI NIC!
To je jeden ze zakladnich omylu zacatecniku, ze kdyz tam vidi funkce pro
MySQL, tak si hned mysli, ze to bude fungovat, ale je NUTNE mit
zakompilovanou podporu pro prislusnou databazi.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |