bootovaci disketa

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Únor 4 11:07:46 CET 2000

Dobry den
vyskytl se mi problem prekopirovat data z disku na disk (presunuti windows),
tak me napadlo, ze udelam zachranou disketu Linuxu, z ni nabootuju, namonutju
disky a prekopiruju je (primo v tom konkretnim pocitaci).
Bootnul jsem z CD (RH  6.1 CZ), tam nabizi variantu F4 rescue a pise tam ze je
nutno udelat disketu pomoci dd z rescue.img
Problem je v tom ze to z te diskety nechce vubec bootovat.

Verim tomu ze neco podobneho uz z Vas nekdo resil, existuje na to nejake howto
nebo postup jak udelat  bootovaci disketu z potrebnymi funkcemi a moduly?

Diky moc za nasmerovani

S pozdravem

Petr Zapadlo