Linnux a podpora SCSI Ultra2W

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Únor 4 12:40:06 CET 2000

Pouzivam Vami zminy adapter i disky. Na jadre 2.2.10 jsem nemel problem a na
jinem jsem to nezkousel.
Bohuzel mi to bezi na 40 MB/s protoze kdyz jsem to instaloval tak jsem nemel
terminator a LVD disky terminatory vestavene nemaji, takze jsem musel pouzit
jako terminator starsi disk, cimz jsem ztratil LVD vyhody. Je to trochu
motanice ale to uz sem nepatri. Pokud nemate podobny problem tak to musi
fungovat. Rekl bych ze lepsi nes na RedHat strance ( rychlejsi ) je podivat se
do zdrojaku jadra kde jsou v adresari /usr/src/linux/drivers/scsi/ soubory
README k jednotlivym ovladacum a tam je popsano kterej ovladac podporuje ktere
karty

Zdravim
Michal

--