Jak vypada stav domeny FAQ.CZ

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 4 13:04:46 CET 2000

Co takhle ho nejak "presvedcit", aby nam nechal aspon linux.faq.cz?
Zajimalo by mne, jestli cetl tuhle konferenci. Da se to nejak zjistit?
Jestli ano, tak @#$%^&*

Zaznam do DNS daval az DNES!
Pouziva DNS ns-op.nmo.anet.cz krnov.cesnet.cz
mail server pro faq.cz: www.pegasart.cz (mx.nmo.anet.cz, ns.anet.cz)
www bude mit asi virtual na opava.nmo.anet.cz

JL.