Jak vypada stav domeny FAQ.CZ

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pátek Únor 4 13:25:13 CET 2000

Jaroslav Lukesh wrote:

> Co takhle ho nejak "presvedcit", aby nam nechal aspon linux.faq.cz?
> Zajimalo by mne, jestli cetl tuhle konferenci. Da se to nejak zjistit?
> Jestli ano, tak @#$%^&*
>
> Zaznam do DNS daval az DNES!
> Pouziva DNS ns-op.nmo.anet.cz krnov.cesnet.cz
> mail server pro faq.cz: www.pegasart.cz (mx.nmo.anet.cz, ns.anet.cz)
> www bude mit asi virtual na opava.nmo.anet.cz

Hmm...  nejak mi asi unikla nejaka predchozi debata...

Ale o co jde?

Logictejsi domena je stejne IMHO faq.linux.cz.  Domena faq je sice zajimava
tim, ze neco znamena, ale tak velky vyznam bych ji ani nahodou neprikladal.
Po pravde receno me nenapada, proc by clovek na takovou domenu vubec
chodil.
Kdyz neco hledam tak rozhodne nevlezu na domenu FAQ.cz, ale nejdriv na
domenu
vlastniho produktu...  Ledaze bych hledal otazky o podstate samotneho
zivota,
internetu nebo tak neco.

--
Ondrej Sury: ondrej na globe.cz, +420602667702
GLOBE Internet s.r.o.: http://www.globe.cz/, info na globe.cz, +420233356502