Jak vypada stav domeny FAQ.CZ

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 4 15:45:04 CET 2000

On Fri, 4 Feb 2000, Radek Vybiral wrote:

> Na druhou stranu se divim, ze si to Jan Korinek nechal ujit :(

Neni to jeho chyba. Vybor CZLUGu se usnesl, ze napad se nam jevi tak
zajimavy, ze jej podporime a to jak technicky tak lidsky a
financne. Bohuzel a je mi to nesmirne lito, byl VS150 rychlejsi a jeho
zadost prisla drive, tudiz podle pravidel domenu priklepli jemu. Budu jej
kontatovat a uvidim, jake ma s domenou umysly a zda se nejedna o
spekulativni registraci.

Samozrejme je k dispozici url typu faq.linux.cz nebo www.linux.cz/faq a
podobne. To na kvalite zverejnena kvalite zverejnencyh informaci jiste nic
neubere.

> <JOKE>
> Snad poprve byl CESNET rychlejsi nez ostatni...
> </JOKE>

Jedna z jeho emailovych adres je na cesnetu, nicmene registratorem nebyl
cesnet, alespon podle toho co jsem videl na nameserverech.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.