Paleni audioCD na linuxu metodou DAO na IDE CDR/W

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Únor 4 18:11:59 CET 2000

Zdravim

mam Yamahu CDRW8424E - IDE. Pri pouziti ide-scsi pali vcelku obstojne
ale pouze cdrecord - ktery ovsem neumi palit audio CD metodou DAO.

Zkusil jsem cdrdao (ktere DAO ma umet) ovsem podarilo se mi uspesne
stahnout pouze TOC z audio CD. Pri pokusu o paleni se to zakousne
kratce po zapoceti zapisu (cca 3MB) a je konec. Jeste se to necha prerusit
pres ^C . Log se plni hlaskama -

Feb  4 14:40:03 localhost kernel: SCSI host 1 abort (pid 162196) timed out - resetting
Feb  4 14:40:03 localhost kernel: SCSI bus is being reset for host 1 channel 0.
Feb  4 14:40:04 localhost kernel: scsi : aborting command due to timeout :
       pid 162196, scsi1, channel 0, id 0, lun 0 Write (10) 00 ff ff d9 f3 00 00 0d 00

porad dokola dokud to nekill-nu . Dalsi pripadne pokusy uz taky nekdy
vedou k zamrznuti PC.

Abych nezkousel neco co nejde, chtel bych se zeptat zda to nekdo
takhle pouzivate (cdrdao + IDE vypalovacku)  nebo zda nevite jak na to ?