patch - zmenila se velikost pri ulozeni

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 5 00:15:34 CET 2000

prave jsem nainstaloval linux a potreboval jsem patch pro UDMA/66, tak
jsem si stahli patch ide_2_2_12_19991014_patch.gz, ale jelikoz linux
nakonfigurovany na sit a chtel bych prvne vyresit ovladac pro UDMA, abych
mohl zavrit pixlu a dat na sve misto, tak jsem ten soubor stahoval z NT a
ukladal na disk s vfat, jenze na serveru je velikost souboru 210k, kdyz to
stahuje ukazuje tez 210 a kdyz to mam ulozeny, ma to 854k a v linuxu pak
gzip hlasi neco jako incompatible format...
nesetkal se s necim takovym nahodou nekdo, pripadne nevite o nejakem
jinem serveru nez
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/old/, kde by se to
dalo stahnout?
                                   Petr