Mapovani firmwaru do pameti

Martin Saturka msat6526 na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Únor 4 23:59:16 CET 2000

In article <slrn89di05.gf.sturc na pc038b.fzu.cz>,
	sturc na fzu.cz (Petr Sturc) writes:
> mam tu takovou postarsi kartu pro ovladani mericich
> pristroju. Ta obsahuje firmware vypaleny do EPROMky.
>
> Je principialne mozne pouzit takovou vec pod Linuxem.
> Pokud ano, jak?

Vzhledem k mapovani do pameti, preruseni a hlavne asi nutnosti rychle odezvy
bych doporucoval zkusit RealTime Linux, respektive jeho konferenci. Jejich
stranka je http://luz.cs.nmt.edu/~rtlinux/

PS nemohl by mi nekdo vysvetlit (presmerovat nekam), jak to vlastne funguje a/
nebo by mohlo fungovat s prerusenima na intelu, alphe, atd. Neco ve smyslu
hardw/softw preruseni, zda se dokonci (mikro)instrukce a ja nevim, co vsechno
kolem toho je. Taky abych treba (lepe) pochopil vyhody RT Linuxu v techto
vecech, resp. proc to v tom RTL muze fungovat, tak jak funguje.
Dikec,
	Mossad