FAQ.CZ

Martin Saturka msat6526 na kolej.mff.cuni.cz
Sobota Únor 5 00:45:59 CET 2000

In article <00d301bf6f34$6d5a9a20$2a27d4c2 na pc>,
	stan na fpf.slu.cz (V.S.) writes:
> Od: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
>
> Musim Vam vysvetlovat sve mravni popudy? Skoro to vypada, ze linuxova
> komunita je nejaka nadrazena ??? Do takove bych nerad patril :((
myslim, ze vsichni ne (ja sice jsem nadrzeny, ale na Laru Croft - kez bych
s ni mohl obcovat v Linuxu, nebo jinem free OS)

> Ale k veci. Pres tyden jsem se ke konfere temer vubec nedostal a tedy jsem
> ani nesledoval ten thread o domene FAQ. Presto si asi myslim, ze bych se o
> tuto domenu pokusil i tak. Nemyslim si, ze by tato obecna domena mela patrit
> jedne skupine.

podle mne, cim vic lidi tam zabrousi (a je jedno jestli kvuli win, notes, ...),
tim vetsi sance, ze si vsimnou i odkazu na linuxovy faq.

Vas Mossad