Klavesnice s ATX podporou

Miroslav Dvorak Miroslav.Dvorak.hgf na vsb.cz
Sobota Únor 5 02:06:42 CET 2000

Dobrou noc!

  byl jsem nucen koupit si novou klavesnici, ktera ma na sobe 3 tlacika
(slunicko, mesicek a vypinac). Bylo mi receno, ze jsou k ATX krabickam. Tu
vsak nemam. Lze nejak tyto tlacika premapovat k obrazu svemu? Pokud ano,
tak cim?

PS: Maji i scan kody (e0 63, e0 5f a e0 5e), ale nic vic nez je zjistit se
mi nepodarilo.

diky

Mirek

--