sietovka realtec

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pátek Únor 4 21:13:38 CET 2000

 Dobry den

> Mam ve svem linuxu sitovku s cipsetem RTL 8029 (vyrobce DLINK)
> a na BNC se prepne jenom tehdy, kdyz ma terminator. Neboli
> pokud nastartuji stanici a teprve potom pripojim BNC, mam smulu.

No, ja ich tu mam viac, ale priznam sa, ze vzdy som mal len
spusteny program na ich konfiguraciu z DOSu. Win instalovat
netreba, staci nabootovat z dosovskej diskety, vymenit za disk
dodavany ku karte a spustit SW. Tam sa potom prepina
BNC/TP, ale standardne boli karty co som mal na BNC
(mozno preto, ze vzdy som ich najprv pripol do siete
a az potom nastartoval pocitac).

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454