FAQ: Re: instalace na RH6.1 na UDMA/66

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 5 21:29:27 CET 2000

> Ked som sa s tym hral, podla toho howto mi to fungovalo,
> aj ked s rychlostou 2 MB/s alebo nieco podobneho.
> Vykaslal som sa na to, kym support nebude dalej
> (tak v Linuxe, ako aj pre NT-cka - oba su na mna
> prilis experimentalne, po flashnuti noveho BIOS-u
> povodny NT driver HPT-cko vobec nenasiel a.p.).

support ma byt v patchu, ktery sice mam, ale nevim jak ho instalovat.
pokud jde o NT, me to chodi bez problemu, mam tez nejnovejsi flash (pro
HPT je to tusim 1.21) ale tez nejnovejsi ovladac stazeny od abitu.
na druhe strane kdyz jsem povesil ten disk (kvuli instalaci linuxu na
secondary channel U/33) tak zatuhly windoze 98, coz me ale vubec
neprekvapuje :) nastesti na nich nejsem zavisly a jakmile dam disk na
puvodni misto, tak se to snad spravi, alespon doufam

> :  - Desky Abit svadi k pretaktovani. Kdyz uz pretaktovavate, snazte
> se :    drzet kmitocet PCI pod 38 MHz (i to je dost).
>
> Pravda. Este som nepocul, ze by mal niekto problemy
> pri 39 MHz, ale 42 MHz sa uz dokazatelne s niektorymi
> diskami rado nema. Potom uz skusit 92 MHz a tretinovu
> PCI zbernicu :-)

s timto jsem neexperimentoval, mam vsechno, nebo temer vsechno, default
> :  - Zkuste vypnout volbu Delayed Transaction v BIOSu
>
> Co to je a co to sposobi?

no, pokud je mi zanmo, tak tahle volba je tam jen kvuli kompatibilite s PCI
2.1, momentalne mi vse funguje, takze se tim netrapim
                                   Petr