prohlizeni PDF souboru na textove konsoli

Dj ZAP dj-zap na post.cz
Sobota Únor 5 22:54:37 CET 2000

> Na Linuxu by Ghostscript mel umet zobrazovat PDF pres svgalib (t.j. v
> grafickem rezimu, ale bez X-u).  Nemam moznost to ted vyzkouset. Take
> je mozne PDF prekonvertovat do nejakeho bitmapoveho formatu a ten
> prohlizet pomoci zgv (da se pouzit gs, pdftopbm, ...).

Prohlizeni pomoci svgalib moc neprichazi moc v uvahu.
Potreboval sem to zobrazit textove (neco jako html stranky lynxem)

> Jeste pridam pdftotext (balik xpdf-*.rpm).

Tyhle vecicky jsem zkousel, ale jeste jaksi neakceptuji, ze existuje nejake
ISO-Latin 2 a vsechny nezname znaky konvertuji bud na jim neodpovidajici
znaky (treba preskrtnute l), nebo v horsim pripade na mezery.

Nevite o necem co podporuje i cestinu.

Jinak dik.