pomale ide disky?

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Neděle Únor 6 04:51:17 CET 2000

Zdravim vas po ranu!

Nemate nekdo dobre nastaveny disk IBM-DPTA-371360 ?
je to 13 G ultra DMA.

Laboroval jsem s nim, a pri nastaveni -c1 -X66 -m16 z nej
nevytahnu vic nez 5,96 MB/s. (-t) Zda se mi, ze by to mohlo byt lepsi,
ale vic jsem nevykoumal, a nerad bych zbytecne objevoval objevene.

Nevim jestli je k necemu informace o zakladni desce, ale pro jistotu:
Muj MB ma chipset Intel 810, a protoze umim prdlajs anglicky, tak
tady to mate v originale:
Two  PCI fas IDE ports supporting up to 4 ATA2, Ultra DMA 33
or Ultra DMA 66 (82801AA only).

Linux je RH 6.1cs

         Diky za vase zkusenosti
                             Vladimir Fux