Corel WordPerfect 8.0

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Neděle Únor 6 08:45:04 CET 2000

Peter Lacus wrote:

> podarilo sa niekomu z vas nainstalovat WordPerfect 8.0 (free verziu) ?
> Mne ten jeho instalacny skript nejako blbne a evidentne nerobi to, co
> ma... :-(

nakoniec sa ukazalo, ze som blbol ja a nie instalacny skript - proste
som mu neroztaroval instalacne subory, lebo som predpokladal, ze to
urobi sam. Stava sa. :-)
Prve pocity nie su vobec zle, aplikacia sa chova stabilne a dostatocne
rychlo bezi aj na mojej 486/66 so 16MB RAM (RSS je zhruba 6MB).

Dakujem vsetkym, ktori sa ozvali. Teraz sa pre zmenu chcem este opytat,
ci niekomu funguje vo WP8 diakritika. Teoreticky by to nemal byt
problem, uz od verzie 5.0 uklada WP znaky dvojbajtovo, lenze neviem co
na to Type 1 fonty. Ak sa do toho este nikto nepustil, skusim to nejako
lokalizovat sam.

Bedo.