Prenos uzivatelu

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Únor 6 09:16:44 CET 2000

Vladimmr Fux <fux na infoline.cz> wrote:
 : Zdravim!

 : Existuje nejake udelatko, ktere mi umozni prenest group passwd
 : a shadow ze starsiho RH (6.0) na nove instalovany stroj?

existuje, vola sa cp :-)

 : Mam v pam.d nastavene stejne parametry, sjednotil jsem cisla
 : uzivatelu-programu a cisla skupin tak, aby odpovidala nove nainstalovanym
 : programum ale nejak mi to nefunguje.

ako presne nefunguje? ja som podobne veci robil velakrat a vzdy bez
problemov...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |