Mountovat CD aby sla mechanika otevrit Re: samba - force unmount

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Únor 6 12:13:38 CET 2000

Frantisek Dufka <dufkaf na merit.cz> wrote:
 :> ->> narazil jsem na takovy neprijemny problem - pokud mam pomoci
 :> ->> smbmount pripojene disky a windowsova stanice, na ktere jsou
 :> ->> umistene, spadne, nelze tyto disky odpojit, dokud nejsou
 :> ->> windowsy opet on-line. Neexistuje zpusob, jak prinutit system
 :> ->> umountnout ty disky "nasilne"?

 : Uz me nekolikrat napadlo, kdyz namountuju cdcko pod linuxem, nejde otevrit
 : mechanika. Je nejaky parametr jak tohle zamknuti vypnout ?

setcd -l 0

utilita setcd je v debiane

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |