neznicitelny subor

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Únor 6 20:44:17 CET 2000

On Sun, Feb 06, 2000 at 07:17:30PM +0100, Martin Moravcik wrote:

> pisalo to  nejaky nezmysel:
> bash: /sbin/debugfs: No such file or directory
> subor vsak existoval aj prava mal 'x'
 To obvykle pise u skriptu, ke kterym nelze nalezt interpret, takze se zkuste
podivat, zda /sbin/debugfs neni jenom nejaky wrapper a nema na prvnim radku
misto /bin/sh nejake /bin/csh ci neco podobneho...

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/