Modemy Well FM-56 PCI Int.

Neděle Únor 6 23:02:38 CET 2000

Prave jsem obdrzel mail od firmy Joyce, kde me opakovane vysvetlili, ze
jsem blbec a takovy modem si nikdo v CR kupovat nebude. Takze PCI modem
Well FM56-PCI-TP proste v Cechach nebude a to zrejme nikdy. Jestli mate
nekdo cas, napiste jim ze byste ho chteli (joyce na joyce.cz) nebo si ho
kupte na Slovensku. Nebo jeste lepe - kupte si proste jiny modem
(bohuzel nevim kde a ktery, pokud chcete inteni PCI NE-Winmodem).

Na pozadani forwardnu mail, ktery mi od nich prisel.

--
                        Milan Kerslager