Reklama na Penguinu - pro ale zrovna na TOHLE ??

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pondělí Únor 7 08:09:39 CET 2000

Jeste bych rad zduraznil, ze jsem svuj puvodni mailik VUBEC nemyslel
jako vytku spravci Penguinu, a samozrejme vim, ze ten prouzek nemuze
nijak ovlivnit. Me spis pripadala reklama na W2k na Penguinu smesna.
bral jsem to jako VTIP, a netusil jsem, ze tu rozpoutam flamewar.
Prosim vsechny zucatnene aby na tento mil NEREAGOVALI  a
venovali cas necemu uzitecnejsimu :-)

--
Jarda Kodet