Klavesnice s ATX podporou

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Pondělí Únor 7 07:52:10 CET 2000

On Sat, 5 Feb 2000, Miroslav Dvorak wrote:

>   byl jsem nucen koupit si novou klavesnici, ktera ma na sobe 3 tlacika
> (slunicko, mesicek a vypinac). Bylo mi receno, ze jsou k ATX krabickam. Tu
> vsak nemam. Lze nejak tyto tlacika premapovat k obrazu svemu? Pokud ano,
> tak cim?

Kdyby aspon kvuli temto tlacitkum neposunuli insert-home-pgup-delete-...
o jednu radu nize. Kdyz si musim obcas ve firme presednout k pocitaci s
touto klavesnici, tak jsem naopak rad, ze tato tlacitka nic nedelaji
(nemam ATX krabici).

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic