Jak emulovat terminál?

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 7 10:07:45 CET 2000

>    From: xkavm04 na vse.cz (Martin Kavalec)
>    Subject: Re: Jak emulovat =?iso-8859-2?Q?termin=E1l=3F?=
>      _________________________________________________________________

>    Ale xterm o sobě tvrdí, že vt220 umí. (man xterm) Zběžně jsem to
>    zkusil (mc, kim, mutt) a vypadá to funguje.
>    (mam RedHat 6.1,
>    [martin na kxkavm04 martin]$ xterm -version
>    XFree86 3.3.3.1b(88b))
>    martin

Sice to o sobě tvrdí, ale neumí to na požadované úrovni --- to je práce se
stránkami (kvůli uschovávání textu). Tyto Esc-sekvence tam nefungují.

Michal

Michal Rada                                            obor Informatika
michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha